ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΣΑΛΑΤΑ ΜΕ ΚΙΝΟΑ, ΑΒΟΚΑΝΤΟ ΚΑΙ ΦΕΤΑ

 


Κάνατε την καθημερινή σας άσκηση και τώρα θέλετε κάτι ελαφρύ για να φάτε; Τότε φτιάξτε τη σημερινή σαλάτα που σίγουρα και θα σας χορτάσει και θα ικανοποιήσει ταυτόχρονα τον ουρανίσκο σας αφού είναι άκρως απολαυστική και θρεπτική.

Μπορείτε να την απολαύσετε είτε ως συνοδευτικό είτε μόνη της ως κυρίως γεύμα, μεσημεριανό ή βραδινό, αφού χάρη στο κινόα και στο αβοκάντο είναι πολύ χορταστική. Εγώ την ετοίμασα για μεσημεριανό μετά το καθημερινό μου περπάτημα στο Ελαιόρεμα που ως γνωστόν είναι η αγαπημένη μου μορφή άσκησης.

Συνοδέψτε τη με λαχανικά της αρεσκείας σας (εγώ έβαλα ντομάτα και αγγούρι που είναι τα αγαπημένα μου για το καλοκαίρι) και φέτα φυσικά που μου ταιριάζει τέλεια με το αβοκάντο.


ΥΛΙΚΑ:

  • 1 αβοκάντο
  • 1 μεγάλη ντομάτα
  • 1 μέτριο αγγούρι 
  • 4-5 κσ κινόα βρασμένο
  • λίγη φέτα (περίπου όσο ένα σπιρτόκουτο)
  • 1 κσ ελαιόλαδο
  • αλάτι, πιπέρι, ρίγανη
ΕΚΤΕΛΕΣΗ:
Ξεπλένουμε καλά το κινόα με μια σίτα και το βάζουμε σε ένα κατσαρολάκι με νερό και λίγο ελαιόλαδο για να βράσει. Το αφήνουμε μέχρι να εξατμιστεί όλο το νερό. Αποσύρουμε από τη φωτιά και το αφήνουμε να κρυώσει.
Ψιλοκόβουμε τα λαχανικά μας και τα μεταφέρουμε σε σαλατιέρα μαζί με το κινόα.
Πασπαλίζουμε με τη φέτα, το ελαιόλαδο, το αλάτι, το πιπέρι και τη ρίγανη.

Καλή όρεξη!

xo Pela 😘

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ενυδατική κρέμα προσώπου με ελαιόλαδο και μελισσοκέρι

Φτιάξτε τη δίκη σας ενυδατική κρέμα προσώπου με βούτυρο καριτέ

Υγιεινό Κέικ με λεμόνι, μύρτιλλα και βρώμη